20140727

KOMPUTER NA NIEZNANYCH WODACH I SZKATUŁKA MARINA VINTAGE

Na wstępie pragnę wyjaśnic moją nieobecnośc , która to wyniknęła z powodu komputera.
Załamałam się dosłownie , ponieważ przed urlopem nie miałam czasu zrobic kopii zapasowych moich osobistych plików a zaraz po powrocie komputer odmówił mi posłuszeństwa.
W żaden sposób nie chciał zareagowac , a że przerabiałam już dwa razy ten problem więc doświadczeniem kierowana chciałam mu skopiowac pliki i przywrócic system sprzed awarii na awaryjnym ale on nie dał sobie tej szansy :(
Zadzwoniłam do mojego kolegi informatyka , niestety już nieaktywnego od paru lat , który jednak ocalił nas ale nie tak jak każdy myśli...... nie , łatwo nie ma , każdy ma swoje życiowe zmagania i plany i swój osobisty , okrojony czas dla siebie.
Wiecie co?
Bardzo mi się spodobało , że przez telefon udziela mi rad , ( bo jest zmęczony i ciężko pracuje ale chce mi pomóc ) które z pomocą jego i mojego ukochanego Łukasza wdrożyliśmy w życie.....
Pliki skopiowane poprzez kieszeń na komputer Łukasza i wgranie od początku oprogramowania z pierwotnymi ustawieniami , bez moich ,,programików ,, do zdjęc'' ,  filmów i sterowników , e , nie jest to istotne.
Tyle było emocji ale mój komputerowy dziadunio odpalił i żyje :D
Uwielbiam mojego HP-ka , bo od 6 lat nie miałam ani jednego problemu i niejedno przetrzymał a jego ,,bebechy'' , które ciągle odzyskuję i wgrywam doceniam z każdą chwilą :-)
Dziś ruszył na dobre , bo też usterka nie konkretna i jestem cała Happy :)
Dlatego też nie byłam obecna niestety ale w złości stworzyłam kilka rzeczy , które jednak powoli będę przedstawiała , ponieważ muszę każde odzyskane zdjęcia na nowo opisywac co nie jest łatwe:)
Podjęłam dlatego decyzję o przedłużeniu tematu Marina do połowy sierpnia i co zatym idzie wydłużyc temat sierpniowy do 15.IX.2014.

Powstały szkatułki , z których dziś prezentuję pierwszą w temacie morza ale w wersji vintage a jedna z nich pojedzie do wylosowanej osoby :D










Pomyślałam , że zgłoszę szkatułkę w Grze w Kolory bo moja zabawa nakłada się na temat czerwcowo lipcowy :)



Miłej niedzieli .....
Cieszę się z drobnostek i rzeczy , które doceniam po czasie  :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...