20140720

GRECKA MARYNISTYCZNA INSPIRACJA

Postanowiłam , że pierwszą niespodzianką dla szczęśliwej osóbki będzie torba plażowa.
Moja grecka inspiracja w tym miesiącu to typowo marynistyczne klimaty z przewagą kolorów błękitu i bieli wzięte wprost z greckiej flagi powiewającej na pięknych łodziach i jachtach w marinie.
Dodatek czerwonego to częśc tej inspiracji oraz polskiej flagi :-)
Oto , co przygotowałam ....










Dziękuję za komentarze i dla tych , którzy czekają na fotorelację z Samos - już niedługo będę w stanie przygotowac mocno okrojoną częśc  :-)
Dziękuję , że zaglądacie , chociaż ja robię to rzadziej niż zwykle ......








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...