20140718

ZABAWA W KOLORY - MARINA

Z ogromnym poślizgiem rozpoczynamy kolejny miesiąc zabawy w kolory :)
Mój ulubiony motyw wakacyjny zarówno w stylizacji jak również w dekoracjach mieszkania to trzy kolory , tworzące wspaniałą grę wprost z przystani jachtowej tutaj dla Was :-)
Postanowiłam zaopatrzyc Was w nowy baner , który wprost z Samos przywiozłam do Polski .




Wpisujcie się a ja w weekend wrzucę moje pierwsze upominki , które stworzyłam specjalnie z tej okazji :
coś nowego,
coś sprawdzonego,
coś innego,

Pewnych rzeczy się nawet nie spodziewacie a ja nie będę mogła zdradzic tego sekretu :)
Pozdrawiam Was serdecznie i już niedługo obiecuję się z Wami kontaktowac bardziej realnie bo muszę powiedziec , że powrót do pracy dla mojego organizmu był prawdziwym szokiem - trzy dni z migreną to istny koszmar ale już sobie leżę i odpoczywam.
Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...