20140511

ZABAWA W KOLORY LATA



FIOLET
Przez całe lato będzie trwała zabawa w kolory ale wymyśliłam sobie , że będzie to jak wypad do lasu po łupy w postaci różnych owoców :)
Nie wiem czy ktoś wcześniej zorganizował coś takiego ale chciałabym aby wyglądało to następująco :

1) Jest to zabawa tematyczna , ponieważ w każdym miesiącu wymyśliłam inny kolor i związane z nim skojarzenia.
Maj - fiolet (bzy)
Czerwiec - biel (śluby , jaśmin )
Lipiec - biały , niebieski , czerwony (wakacje , piasek , klimaty marynistyczne )
Sierpień - żółty (czas zbiorów )

2) Do udziału zapraszam każdego , wystarczy że pozostawisz komentarz pod tym postem oraz jeśli prowadzisz bloga umieścisz na bocznym pasku mój baner i link do tego postu.
Osoby nie posiadające bloga proszę o pozostawienie swojego adresu mailowego.

3) Będzie mi miło jeśli dołączycie do obserwatorów :) jednak nie jest to warunek konieczny.

4) Candy trwa od 11.05 do 31.08.2014 do godz. 22 , czyli przez całe nasze piękne lato a losowanie kilka dni później i ogłoszenie wyników.

5) Osoby , które w każdym miesiącu pozostawią komentarz pod głównym postem symbolizującym daną zabawę wezmą udział w losowaniu.
Jeden komentarz , jedna nagroda.
Jeśli pozostawisz komentarz pod wszystkimi czterema podczas losowania możesz zgarnąc aż cztery nagrody :)
Na początku czerwca wylosuję majową zwyciężczynię , na początku lipca czerwcową itd.
A czy już się domyślacie co będzie majową niespodzianką ?
Pomyślcie , a ja pokażę Wam to w następnym poście :)
Miłej zabawy :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...