20140524

SPINKA DO WŁOSÓW BRZASK GLYFADY


Moje wspomnienie o miękkim piasku i krystalicznym morzu Jońskim oblewającym brzegi Korfu przywiodło mnie tutaj , do snu o kremowej bryzie i pozostawionych piórach przez spłoszone obecnością ludzi ptaki.
Było zdecydowanie mniej światła , tylko skąpane w beżach mgły porannej skały przypominały mi tę najpiękniejszą porę dnia , kiedy już oczekujemy pierwszych promieni słońca nieśmiało wychylającego się zza horyzontu.
Ta spinka jest dosyc duża , osadzona na większej klamrze a ponieważ jest ozdobiona elementami z zegarka musi byc również bardziej stabilna.











To ozdoba ślubna ale widzę ją w innych kolorach , byc może wykonam ich więcej :-)
Chciałabym ją zgłosic do majowej gry w kolory


Pozdrawiam Was majowo :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...