20140529

SKALISTE WYBRZEŻE CYPRU

Zrelaksujmy się w taki brzydki i szary dzień jak dziś ....
Przypomniała mi się moja przygoda na Cyprze kiedy kilka lat temu w zimie wybraliśmy się na tą przepiękną wyspę pełną archeologicznych wykopalisk i cudów przyrody.
Styczeń to nie jest zbyt ciekawy czas na zwiedzanie tego pięknego wycinka ziemi ale my ( jak zawsze ) mieliśmy szczęście i na 7 dni dwa były deszczowe.
Styczeń to czas obfitych opadów , może padac prawie cały miesiąc :(
Nasz tydzień był bardzo owocny , zwiedzaliśmy jak szaleni i nawet w deszczu było wspaniale , zwłaszcza kiedy przy skałach Afrodyty zaświeciło po burzy tylko na chwilę słońce i ..... wyszła tęcza :-)














Dziś przypomniałam sobie o tym i stąd ta spineczka :)








Odcienie granatu i fioletu to ukłon w stronę nieba za niesamowicie groźną aurę przed i po burzy co znacznie podniosło walory zdjęc :)

Jutro ostatnia niespodzianka w tym miesiącu a w sobotę losowanie :)
Dziękuję za Wasze wizyty i komentarze , z których bardzo się cieszę ale niestety jestem ostatnio niezbyt obecna :( co mnie martwi , bo przestałam miec czas nawet dla siebie i z reguły wymiękam wieczorami i ... zasypiam bardzo wcześnie.
Nadrabiam zaległości jak tylko mogę ale nie zawsze tak jak to ja bym chciała za co Was przepraszam :-)
Buziaki do jutra :)
Jutro wolne i odpoczywam - tak się cieszę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...