20140517

FIOLETOWE NAGRODY


Misie wśród bzów to pierwsze z nagród jakie występują w losowaniu majowym a to nie wszystko :) ponieważ w następnej kolejce czekają delikatne wstążeczki ubrane w piórka i kokardy ......
Pewnie nie trudno się domyślic co to będzie ?
Miniony tydzień był dla mnie jednym z cięższych i coraz częściej zastanawiam się kiedy mój organizm powie ; ,, NIE,,
Najgorsze jest to , że nie mogę nic na to poradzic tylko zacisnąc zęby i wyłączyc myślenie bo zasypiam już na siedząco w trakcie rozmowy :)
Bardzo chciałabym nadrobic te blogowe zaległości ale czasu mam dla siebie tak około 2- 3 godzin więc żyję weekendami 
Mam nadzieję , że to się zmieni :-)
Wracając do tematu Musicie wybrac misia.
Najlepiej napiszcie , którego byście chciały a podczas losowania możecie takiego zgarnąc :-) 










Dziękuję za to , że jesteście tutaj i mam nadzieję , że pozostaniecie :)
BuZiaKi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...