20150316

W ŚWIECIE KOBIET ....

Dla nas kobiece opowieści i legendy .
Piękne szaty , pełne kolorów kwiaty wpięte we włosy.
Upalne  noce bogate w westchnienia i mokre od porannej rosy trawy , które smagają nasze stopy kiedy biegniemy zbierać poziomki.
Zachwycamy się bogactwem barw i pięknem kwiatów.
Każdy centymetr naszej przestrzeni zmieniamy i dostrajamy do naszych wnętrz aby snuły melodię miłości.......

Zmieniam teraz tor aby pokazać Wam decoupage 'owe twory , które powstały na targi rękodzieła .
Deseczki , dosłownie ostatnie zakupione sztuki na szczęście , bo uwielbiam na nich pracować :)
Nie wiem dlaczego ale najbardziej lubię właśnie deseczki , chyba przez formę i namiastkę obrazu.
Są obrazem i ramką zarazem. Świetnie prezentują się na ścianie . Czego chcieć więcej ?






 Postanowiłam zacząć od nich za sprawą Marty z bloga vis-attractiva.blogspot.com , która zamieściła u siebie tutorial z wykonaniem deseczki z transferem.
Jako , że na targi zrobiłam desek 5 zamieściłam je jako pierwsze dzisiaj.
Marta jakiś czas temu zorganizowała u siebie give away z okazji roczka a ja byłam tą szczęśliwą osobą , która go wygrała dlatego chwalę się teraz przepiękną skrzyneczką , którą specjalnie dla mnie uczyniła.
Chciałam motyw ziółek i mam a do tego piękne detale , które dodały jej wyjątkowego uroku.
Pozostaje mi zaprosić Was do jej świata bo warto się u niej zatrzymać i rozejrzeć w tym uroczym świecie :)






Jak widać nie mam już mojego ACDsee więc zdjęcia są ...... ale będę go mieć (nie poddam się)
Miłego tygodnia :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...