20150313

KOLOROWY KURNIK

Wielkanoc w styczniu ? Jeśli musimy się przygotować jest to możliwe :-)
Jest w styczniu czas na zajączki śpioszki i te kicające ale nie to jest najważniejsze .
Wielkanoc przygotowuje nas do uczty dla ducha , do której dojrzewałam tuż po nowym Roku.
Gdybym nie zaczynała tak wcześnie nie zdążyłabym z wszystkimi swoimi pomysłami.
I ...... NIE ZDĄŻYŁAM
Zdążę do Wielkanocy ale na targi już nie.
Niezmiernie ważną sprawą okazała się aranżacja , którą miałam w głowie przez ten cały czas.
Wczoraj na ryneczku podeszłam do pana , który sprzedaje tam warzywa i owoce ale również miał coś , czego ja potrzebowałam - skrzynki.
Dostałam ich sześć , zresztą tylko tyle weszło do samochodu :-D
Skrzynki , biała farba , niebieskie kubiki , kosze z bananowca i grzędy a w nich one ..... uwielbiam je.
Ja naprawdę kocham kurki.
Te urocze stworzenia będą u mnie tematem , z którego wychodzę imitując prawdziwą farmerską zagrodę bo i płotek będzie a na płotku ptaszki będą sobie siedziały .....( jeśli się wyrobimy do jutra).
Dzisiaj właśnie szykujemy detale na stoisko.
Dlatego nie będzie uczty słownej. Zatem przemówcie kurki na grządkach swoich , moje miłe panie jesteście piękne:)























Na koniec chciałam Wam pokazać co dostałam od Anett-art .
Możecie mi zazdrościć bo nawet Śnieżynka chciała mi je zabrać , zwłaszcza dzwoniącego misiaczka z przesłodkim pysiem więc musiałam przed kotem oba schować :)
Anetko dziękuję raz jeszcze za Twoje przepiękne dzieła :)




Buziaki i miłego weekendu ze słońcem , miejmy nadzieję :))






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...