20160709

POWROTY I NOWE POMYSŁY

Ten post miał pojawić się przed wyjazdem ale nie zdążyłam :-) 
Bransoletki powstawały ciągiem jedna po drugiej i przed samym urlopem miałam już ich sporą ilość.
Powróciłam , jestem dostępna ale powrót był w biegu po przylocie zaraz należało się rozpakować , umyć i położyć spać .....
Ale jak tu zasnąć?
Powrót do pracy i nowe zamówienia. Nie było czasu nawet posprzątać mieszkania :-)
Jestem szczęśliwa odwiedziłam piękne miejsca , poznałam wiele wspaniałych ludzi , przytulałam masę zwierząt ( różnych ) i poza kilkoma incydentami mam cudowne wspomnienia.







Kamienie naturalne zauroczyły mnie i praca z nimi bardzo mnie wciągnęła. Mam nadzieję , że Wam się spodobały . Jak tylko skończę zaległe prace zajrzę do Was i przygotuję odłożoną niespodziankę :)
Miłego weekendu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...