20160731

NOC MA TAJEMNICE

Noc nie może przed nami się otworzyć ma zawoalowane obrazy , ukryte gdzieś między zakamarkami szeptów.
Kiedy , mijam kolejne białe domki dotykam dłonią ich szorstkiej powierzchni.
Wdycham zapachy dochodzące z kuchni i czuję majeranek zebrany na wzgórzach.....
Nie widzę intensywności kolorów a jedynie kontury i właśnie kontury pobudzają moją wyobraźnię a wówczas widzę fiolety i granaty przeplatane srebrem księzyca zanurzonego do połowy w wodzie ...
Kwiaty do włosów powstały nocą kiedy na zewnątrz już panował spokój.
Były odpowiedzią na ślubne zamówienie , które zainspirowało mnie do dalszej pracy.
Pracy było mnóstwo dlatego mnie również mniej było widać :)






To ostatni lipcowy post i z tego miejsca zapraszam na candy , ostatni dzień zapisów do zabawy tutaj
 Dziękuję za komentarze i życzę miłej niedzieli :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...