20160604

ŚLUBNE TURKUSY

Ślubne zamówienie , które otworzyło mi oczy i skierowało spojrzenie na szersze wody.
Jak ja lubię czerpać inspiracje od moich klientek :-)
Zamówienie na spinkę , kolczyki i bransoletkę ..... w ferworze walk mam tylko jedno - spinkę i kilka pomysłów.




Było kilka projektów spinki ale taki  był ostateczny efekt , który został zaakceptowany i spakowany jako pierwszy.
Następne były proste kolczyki , których nie zaprezentuję , ponieważ wszystko doszło na ostatni moment i nie było czasu na fotki , jednakże zanim doszły kryształki zrobiłam w domu pewne kroki zainspirowana kolorystyką :-)



A bransoletka ?
Jasność , nagle zaświtało mi w umyśle i powstały projekty ....






Przyszła przesyłka i w niej kryształki i perełki volcano.
Dzieki temu powstała bransoletka w stylu tej pierwszej i ponownie czas nie pozwolił na zdjęcia.
Następnego dnia dopadł mnie i moją rodzinkę wirus i już byliśmy poza czasem i przestrzenią , jednakże ze wszystkich istot ja i tak chodziłam do pracy ale w piątek miałam urlop i cały dzień spałam. Nie pamiętam kiedy spałam cały dzień i całą noc ....
Do następnego napisanego posta.
Nie zabieram Wam więcej czasu i dziękuję za wyrozumiałość , ponieważ ciągle coś mi wypada :(
MIłego weekendu moje kochane :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...