20160610

KWIATOWA SESJA ŚLUBNA

To już zaczyna przypominać rytuał bo takie spotkania to nie tylko zdjęcia . To spotkania z przyrodą , wymiana zdań , długie rozmowy i świetna zabawa :-)
Pracuję nad tematami do butiku przez cały tydzień bez przerwy i odpoczynku, po pracy.
Nie uważam tego za coś złego bo to rozwija , porusza moim statkiem do przodu.
Jestem poszukiwaczem i dlatego muszę co jakiś czas coś zmienić.
Tym razem sesja z opaskami do włosów , prawdziwie ślubnymi , które uwielbiam za ich dostojną i uroczystą stronę.
Kiedy leżą w kartonie są małymi wycinkami moich działań ale kiedy Dominika zakłada je na głowę to już sama bajka.
Ona ubiera je ......













Dziękuję za uwagę i chwilkę spędzoną w lesie.
Mam nadzieję , że nie zanudziłam .
Starałam się mało pisać , ponieważ tutaj i tak dużo się dzieje.
Zmykam do Was.
Buziaki ;-*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...