20160517

NASZYJNIK TAJEMNICA ZIELONEJ ŚWIĄTYNI I WYZNANIE

Powracam pamięcią do pewnych wydarzeń sprzed lat , które zmieniły moje myślenie.
Czasami wystarczy kogoś poznać , kto przebudzi nas z głębokiego snu.
Może to być kobieta albo nawet dziecko , zwierzę może nam coś prostego ujawnić , uświadomić.
Tkwimy w pewnych czynnościach i zamykamy się w schematach a tutaj , tuż za rogiem możemy odkryć siebie.


Nie musi to być miłość , nie musza nami targać emocje rozrywające nas na strzępy .
Czasami odnajdzie nas osoba , która musi odcisnąć ślad w naszym istnieniu po to by nas skierować na właściwą drogę.
Dostałam od niej przebudzenia dar ale zabrała wiele. Po latach mam odejście i już nie zajmuje mnie ten temat jednak gdyby nie to spotkanie nigdy bym nie poszła na studia artystyczne i nie tworzyła.
Dlaczego zawracamy z naszej drogi skoro od dziecka kształtujemy swoją osobowość .
To my wiemy najlepiej czego chcemy ale musimy sprostać wymaganiom.
Jako dziecko wiedziałam , że sztuki plastyczne będą mnie zajmowały i nic innego ale sytuacje w życiu zmieniły mnie i otoczenie wywarło ogromną presję . Mój wybór , moje preferencje miały mało do mówienia w ten czas. Gdyby nie moja mama nie było by mnie tutaj.


To wsparcie dało mi siłę i dalej poszło już łatwiej.
Dlatego pomyślałam , że muszę to napisać i wiem , że już powoli znikamy bo młodzi ludzie , z którymi pracuję nie patrzą na nikogo. Ja musiałam patrzeć na innych i dostosować się , Teraz wszyscy chcą by do n ich wszystko dostosowywać.
Czasami myślę , że jesteśmy tymi ukrytymi w gąszczu filarami , starymi zarośniętymi świątyniami , do których jeszcze się powróci i dostrzeże , że prawda była ukryta a każdy musi swojej poszukać w sobie bo zna ją tylko o niej zapomniał :-)
Mam nadzieję , że moje wyznanie nie jest niczym dziwnym . Chciałabym aby było nie tylko o tym z czego robię nowy naszyjnik ale również o tym DLACZEGO WŁĄŚNIE JEGO ROBIĘ .
Robiłam ten naszyjnik oglądając wspaniały film pt. ,,Dobry rok ,, i świetnie mi się przy nim pracowało . Tak osobiście również potraktowałam ten temat i chyba dobrze , ponieważ każdy kiedyś znajduje się na zakręcie .....




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...