20151113

PROJEKT JESIENNEJ BRANSOLETKI

Kiedy Pani Kasia poprosiła o bransoletkę ..... właściwie to jej koleżanka ale zadanie pozostaje zadaniem powstało wiele pomysłów modyfikowanych na bieżąco.
Post ten będzie służył do oceny sytuacji w jakim pójść kierunku.
Pierwsze moje propozycje spodobały się Pani Kasi ale chodziło jednak o bardziej intensywne kolory , cieplejsze.
Pani Kasiu wczoraj domówiłam jeszcze szare sznurki oraz te w kolorze brązu. Myślę , że będą jeszcze inne możliwości zabawy kolorem i fakturą :-)
Pierwsze propozycje wyglądają tak :





Kolory bardziej głębokie oraz zestaw kolorystyczny ,,na sucho ,, ułożony jak bransoletka


Osobiście wydaje mi się ciekawsza ale to tylko projekt. Dodałam ciemniejszą zieleń oraz fiolet a faktury są bardziej różnorodne co podziałało na korzyść.
A oto zestaw dostępnych kaboszonów :


Można dopasować również takie kolory i inne zestawy sznurków...... ogromna możliwość modyfikacji








Jednak dopiero podczas pracy będzie można zobaczyć jak pięknie kolory grają ze sobą.
Pozostaje jeszcze kwestia przekładek w kolorze antycznego złota ( domówiłam ) oraz charmsów .'Jak Wy to widzicie ? Jedna bransoletka może mieć wiele ,,twarzy,,
Życzę Wam wielu twórczych inspiracji i światła podczas tworzenia , które w tym okresie jest na wagę złota :))
Buziaki :-*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...