20150725

LATO W MARYNARCE

Fajnie na nowo odkryć blogowanie.
Cieszę się , że potrafię znaleźć choć odrobinę czasu na różne rzeczy , na które wcześniej go nie było.
Kiedy odstawiłam maszynę do szycia okazało się , że ona zabierała mi cały czas - cały!
To nie znaczy , że przestaję szyć ale muszę odpocząć i zająć się lżejszymi tematami i stało się tak jak wcześniej pisałam , że będę tworzyć to , co aktualnie będzie potrzebne bardziej.
Wracając do tematu - na plan pierwszy wysunęły się sprawy Luny , czyli spinki oraz bransoletki.
Dziś w przeglądzie sięgam po tematy marynarskie i w stylu i kolorze , więc w całości oto one :























Bardzo się cieszę , że tak przychylnie podeszłyście do tematu bransoletek.
Zrobiłam ich już dużo ale ciągle mi mało .
Wpadłam w jakiś trans i daje mi to dużo radości.
Dziękuję za każde słowo :-)
Pięknych snów bo już późno się zrobiło a jutro będzie nowy piękny dzień dla wszystkich :D
Dobranoc.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...