20161001

SPRAGNIONA KOLORÓW

Zapragnęłam czegoś nowego ...... Chciałam przemycić odrobinę słodyczy do mojego świata.
Od jakiegoś czasu zamykam się w stałej palecie i na szczęście są pełne indywidualnego piękna zamówienia klientek.
To dla nich ten post ponieważ dzięki nim mamy stały dopływ pomysłów.
Czasami wystarczy tylko jedna prośba i wówczas pojawia się lawina idei , która z ogromną siłą spada w dolinę mojej wyobraźni rysując obrazy inne niż zwykle a to jest coś wyjątkowego.
Dziękuję za to , że moja głowa jest ciągle poruszana za te sznurki i nie kostnieje w tym miejscu co zwykle.
Jednak to nie są jeszcze te zamówienia ale nowe kamienie , które zamówiłam ,, na próbę ,, i okazało się , że jak zawsze ,, za mało,, .






Dodatkowo spodobały mi sie trawione agaty , które były w tak małej ilości , że wykorzystałam je tylko do dwóch bransoletek. Nie wiem co o tym myślicie.
Czasami myślę sobie , że dobrze mieć w ofercie różne kolory , dla każdego.....



Na koniec pozostawiam dla Was podziękowania za ciepłe słowa , za zainteresowanie dlatego też zapraszam serdecznie na 4 urodziny tutaj będą niespodzianki do zgarnięcia :)
Buziaki :-*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...