20161022

JESIEŃ WE MGLE

Zatopiona we mgle przyszła spóźniona ale od razu dała znać o sobie i wszystkie śpiewy za oknem uleciały.
Zdążyłam tylko wyciągnąć szal bo nocne poranki bardzo nieprzyjemnie zapowiadały resztę dni.
Ciemność i mgła a we mnie kolory jak ze szkolnych bloków pełne czerwieni jabłek i brzoskwiń soczystych ..... Mgliste wspomnienie .
Już prawie uleciała a ja czekam choćby na dzień pełen ciepła i słońca już tak długo.....




Z tego oczekiwania na cud jesieni powstała jesienna taca z soczystymi owocami i jeszcze zielonymi listkami . Tacę jesienna zgłaszam na wyzwanie w eko--deco pt. ,, jesień ,,.


Jest to ostatni moment więc wrzucam ją szybciutko :-)
Mam nadzieję , że jesień jeszcze powróci.
Dziękuję za Wasze wszystkie mile słowa i żegnam się życząc spokojnej nocy ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...