20161008

SESJA SIERPNIOWA CZ. II

Oto druga odsłona sesji sierpniowej . Z uwagi na nawał pracy przed grudniowymi targami post będzie króciutki . Mam nadzieję innego dnia opisać pewną historię aby umilić dłuższy październikowy wieczór :-)





A co można zrobić z kwiatem na rękę ?
Zawiązać jak opaskę oczywiście . Spróbowałam i wiem , że tak również się sprawdzi.


Pierwszy raz miały swoją premierę dużo starsze spinki . W towarzystwie Domi i one rozkwitły ....








Na koniec zerwał się wiatr , który rozwiewał tiule . Było wyjątkowo pięknie w fioletach .









Dziękuję , że jeszcze do mnie zaglądacie . Mam nadzieję , że ta odrobina słońca rozproszy te brudne chmury .
Dla chętnych zabawa trwa i można zdobyć komplet biżuterii szczegóły TUTAJ


Miłego weekendu i do następnego razu :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...