20131210

OPASKA BŁĘKITNY PAMIĘTNIK






Opaska do włosów Błękitny Pamiętnik
Uwielbiam takie zimowe połączenia i chociaż opaska powstała jeszcze latem myślami byłam już daleko. Cudownie jest inspirowac się naturą. Ona jest jak otwarta księga- tyle wspaniałych wrażeń dociera , że czasem mogłabym eksplodowac z nadmiaru emocji. Do tej pory mam w mojej pamięci obraz kiedy wracałam z nocnego maratonu filmowego i zaczął padac ŚNIEG. Na początku powoli, takie delikatne małe płatki, nieśmiało dotykały czarnego asfaltu.... Potem coraz większe i większe .... Uniosłam twarz w ich stronę, prosto do góry i tak pięknie to wyglądało , że zaczęłam kręcic się wraz z cichutkim wiatrem..... To była magiczna chwila, tak bajkowa, że postanowiłam iśc do domu pieszo.... Tak, jakieś 1,5 godziny ale w jakiej scenerii !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...