20131023

BROSZKA NIEBO NAD PROWANSJĄ





Broszka Niebo nad Prowansją
Mój wspaniały zestaw fioletowych marzeń.... moje inspiracje cudami natury i pięknymi kwiatami.... No właśnie , mam niezwykły , kolejny temat do przemyśleń a mianowicie piękno pojedynczego egzemplarza oraz efektu zbiorowego (sąsiedztwa ze sobą). Biorąc pod uwagę lawendowe spojrzenie analizuję je w kontekście jednostki, zwykłego ''chwasta'' poniekąd oraz całego ogromnego obszaru zaludnionego przez owe roślinki. Jeden , zwykły - tysiące = efekt zauroczenia i cud natury :-) Analizuję również sąsiedztwo pozostałych kolorów, które poprzez dopełnienie wspaniale podkreślają piękno tego niebywałego miejsca , o którym ja również marzę :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...