20131027

BROSZKA BŁĘKITY KALAMOS





Broszka Błekity Kalamos To miejsce, do którego jeszcze nie zapukała cywilizacja przybyłam rok temu. Eubea , wyspa na Morzu Egejskim znana z wykopalisk na terenie Eretrii , gdzie miałam przyjemnośc spędzac czas przez dwa tygodnie. To za mało aby byc i poczuc atmosferę tego miejsca, aby poznac okoliczne wyspy i ich spektakularne zatoki i aby zwolnic tempo..... co jest bardzo ważne aby móc dalej istniec bez zakłóceń. Jest długa lista cudownych zatok i plaż na tej (drugiej co do wielkości) wyspie Grecji ale ja zobaczyłam tych parę , które mnie totalnie zainspirowały co przejawia się do tej pory w mojej twórczości . Powracam , chociaż już minął rok i nie mogę zapomniec mojego drugiego greckiego wcielenia wśród piasków na śródziemnomorskiej ziemi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...