20130920

SZARFA ŚLUBNA MGŁA NAD SAO JORGE




Szarfa Ślubna Mgła Nad Sao Jorge
Mgła nad oceanem zimą w miejscu wiecznej wiosny otacza płaszczem ląd w kolorze szarości. Ta szarośc zaskoczyła mnie do tego stopnia, że fotografowałam plażę w Sao Jorge bardzo długo. Efekty przeszły moje wyobrażenia , ponieważ oko inaczej rejestruje a mózg zapamiętuje obrazy.... Obraz zapisany na maleńkiej karcie pamięci przedstawił się jako bajkowy , nierealny opis ,czasem mrocznego a czasem melancholijnego pejzażu. Z mgły jak z waty cukrowej wyłaniały się kształty drzew oświetlane przez promienie słońca w miarę przesuwania się tej pięknej, srebrnej szaty Oniemiałam i nie wiem czy byłam w stanie odtworzyc ten klimat ale na pewno odtworzyłam moje wrażenia z pobytu , chwilowego przecież w Sao Jorge na Maderze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...