20130914

ŚWIATŁO KSIĘŻYCA




Światło Księżyca
Kryształy lśniące kolorami niczym sztuczne ognie na tle gęstej nocy z ziemi odbijają światła każdego domu , każdej ulicy, drogi, portu , do którego zmierzam..... Oczarowały mnie te oznaki ludzkiej obecności z dala od domu na tyle , że stworzyłam serię dodatków ślubnych dla klientki tworząc na odległośc :) Kryształy istniejące pod nazwą "Światła Księżyca" zainspirowały mnie do dalszej pracy okazując się tematem bardzo wdzięcznym i nie ukrywam, że miałam wiele radości podczas pracy na tym zamówieniem. Powstało wiele elementów , które jak zwykle układałam na gotowej szarfie w kolorach przewodnich ślubu Pani Agnieszki. Zostałam nie tylko zainspirowana ale również odszukałam kolejne ścieżki i możliwości, jakie dała mi tkanina :-) Oto próbki szarfy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...