20211105

NIEZWYKŁA SESJA MAKATEK

Kiedy planowałam w końcu wyjśc z makatkami do lasu i zrobić im prawdziwe zdjęcia w jedyny wolny dzień z przewagą słońca nie spodziewałam się takiego zakończenia ...
Jest wiele zaczarowanych miejsc w lesie a ja wybrałam piękny stary kawałek muru , na którym zwykle rośnie powój . Piękne , malownicze tło na które już zacierałam ręce .
Przygotowałam makatki , ładnie je powiesiłam i okazało się , że zaczęły zbierać się chmury . Fajnie , robi się dynamicznie ( pomyślałam ) .Tym lepiej dla zdjęć jeśli przy tym jeszcze przebija się słońce . Jednak nagle zaczął padać śnieg . Zima nie chciała nam odpuścić :((
Marzec jak zawsze bywa kapryśny .


Już i tak było zimno i nieprzyjemnie a początkowo delikatnie opadające płatki zamieniły sie w okropną śnieżycę , która w rezultacie przegnała mnie do domu .






Tak skończył się spacer z makatkami w bieg do domu a sesja w kilku zdjęciowy epizod . Chciałabym jeszcze raz powtórzyć tą sesję z większością makatek , które nie doczekały się publikacji .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...