20200331

OSTATNI DZIEŃ MARCA

Pomimo ogromnej ilości czasu nie udało mi się tak zorganizować aby napisać post wcześniej.
Mam wrażenie , że rzuciłam się na wszystkie moje zaległe zadania i realizowałam pomysły jak pies , który nagle po wielu dniach dostał jedzenie.
Dosłownie tak się czułam na początku .
Teraz już to powoli mija . Myślę , że większość z Was tak myśli i zaczyna tęsknić za zajęciem lub swoją pracą .
Sytuacja jest trudna ale musimy starać się trzymać i nadal myśleć pozytywnie .
Zabierzcie za coś co do tej pory było na innym planie i jeśli Was to zachwyci lub jeśli się wkręcicie to dobrze , jeśli nie próbujcie dalej .
Ważne aby starać się nie poddawać. jeśli się nie poddamy to będzie jak forma wyjścia jak nagroda i wygrana walki . To odwróci uwagę i doda sił :)
Każdego dnia staram się robić coś innego . Jednego dnia szyję , innego tkam a wieczorami zawsze szkicuję lub maluję . Cieszę się tym i czerpię z tego siłę.
Właśnie tym chciałam się z Wami podzielić. Wracam do malowania akwarelami , tuszem oraz rysowania pastelami .






i na koniec : trening czyni mistrza , pamiętajmy i się nie poddawajmy :)
31,03,2020,

4 komentarze:

  1. Piękne prace😍 dobrze jest mieć pasje w tych ciężkich,dziwnych czasach,to pomaga nie zwariować tak do końca, choć bywa, że mam poczucie jakby ktoś wyprał mi mózg albo coś w ten deseń...trzymaj się bezpiecznie,pozdrawiam ciepło 🌜

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Kochana ")
    Należy pamiętać również o kontaktach z bliskimi telefoniczny najlepiej . Nie narażajmy się nawzajem i dbajmy o siebie . Trochę trzeba też się ruszać i trenować aby utrzymac formę ;D
    Zdrówka dużo życzę i fajnych , pozytywnych myśli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne prace i bardzo tajemnicze. Dziwny i ciężki czas przed nami ale wiara jest i nadzieja, że szybko nadejdą lepsze chwile. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cały czas tak o tym myślę i dziękuję za zatrzymanie , które jest dobre , tak należy to rozważać , zwłaszcza że ten bieg ku nie wiadomo czym nie był naszym wyborem niestety
      Zdrowych i spokojnych Swiat

      Usuń

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...