20190424

MAGIA MALACHITU

Ten post będzie krótki z uwagi , że po tak dłuuuugiej przerwie powracam do blogowania muszę stawiać trochę mniejsze kroki. 
Prace , które chciałabym zaprezentować wynikają z moich oczarowań kamieniami , minerałami lub skamielinami i w tym przypadku nie mogło być inaczej dlatego jak najszybciej chciałabym przybliżyć moją inspirację .....
Malachit , który oczarował mnie do tego stopnia , że zapragnęłam go dotknąć i zakochałam się :)
Ten minerał jest bardzo popularny a jego złoża można nawet znaleźć w Polsce .
Ma niezwykłe właściwości ale wolałabym skupić się na jego urodzie , wspaniałej strukturze i kolorze.
Malachitowy kolor święcił swoje tryumfy w magazynach wnętrzarskich jakieś dwa- trzy lata temu .
Sami nadal chętnie sięgamy po ten kolor i odpoczywamy w jego towarzystwie.
Biżuteria wykonana z pięknie obrobionych kamieni robi ogromne wrażenie i .... sprzedaje się sama , ponieważ ma taki urok :-)
Wykonałam komplet bransoletek dla nikogo . Na początku pomyślałam , że sprawię je dla siebie ale przecież w mojej pracy wszystko można sobie zniszczyć a niekoniecznie się w czymś prezentować . Dlatego spakowałam ją i czeka na swoją klientkę w butiku .



Mam nadzieję , że Wam również spodoba się taka biżuteria . Polecam spróbować stworzyć coś z malachitu to wdzięczny i piękny minerał.
Życzę Wam miłego tygodnia i pozdrawiam słonecznie :D
2019.04.24

6 komentarzy:

  1. Cudowna biżuteria, już samo słowo:malachit ma w sobie coś magicznego 😄 pozdrawiam,Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak , myślę , że sama nazwa jest nieziemska a kamień jeszcze bardziej :)
      Monika miło Ciebie gościć :-*
      Pozdrawiam cieplutko

      Usuń

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...