20180728

ZACZAROWANY OGRÓD

Czas przepływający przez palce , linie zakrzywiające rzeczywistość i wreszcie ustalone granice.
Więzień przeszłości i terażniejszości balansujący pomiędzy wizją i snem.
Wie wszystko , widział wszystko ale wciąż pragnie nowych doznań .
Jednak zamknięcie powoduje niemoc silniejszą od więzów , które go krępują.
Kiedy przyjdzie ten czas , w którym gorzki smak dnia złamie jego marzenia ?
Nie tak to miało wyglądać .
Nie wiadomo dlaczego ?
Nie wiadomo w jakim celu ?
Nie wiadomo dla kogo to wszystko ?


Mam nadzieję , że ten czas troszkę się dla mnie rozciągnie i pozwoli mi być częściej .
Dzięki temu zamówieniu powstały bransoletki z agatów zarówno druzzy jak i tych fasetowanych w kolorze lazurowym .

Zainspirowana stworzyłam wiele wariacji na ten temat.
Zaciekawione klientki zamawiały podobne . Tak na przykład powstał również ten komplet :)

Z informacji ważnych : Dawanda kończy swoje działania .
Jeśli ktoś będzie szukał kontaktu w sprawie zamówień to jestem już tutaj sklep na Etsy LunaDecoDesign
Pozdrawiam cieplutko i życzę pięknego weekendu :-)
2018.07.28


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...