20170929

MAGICZNE MIEJSCA

Sto lat mnie nie było a może i dłużej i nie wiem czy ktoś mnie jeszcze pamięta ale pomimo to decyduję się napisać ten post. Nie mam czasu na pisanie ale postaram się go znaleźć mimo wszystko . Pisanie sprawiało mi radość i tak jest nadal .
Chciałam pokazać Wam moje inspiracje , miejsca przedmioty i style , które kocham . Będę dążyć do pełni szczęścia i do takich miejsc  jak te . Wiele elementów mam już u siebie . Wiele z nich nie mieści sie na tej okrojonej przestrzeni ale wiem , że kiedyś będę miała więcej miejsca do normalnego życia i tworzenia . Przekazuję Wam te miejsca do podziwiania :-)

 

















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...