20160322

WYNIKI CANDY

Podziękowania ........ Postanowiłam , że ten post będzie inny , wyjątkowy a poświęcony wszystkim , którzy tworzą i radzą sobie z przeciwnościami losu. Nie zawsze mamy dogodne warunki aby tworzyć i też niekiedy brakuje funduszy albo też poświęcamy uwagę czemuś , tworzymy to a efekt wychodzi mizerny albo ..... o tym napiszę z wściekłości na dniach .
Dzięki Wam świat zmienia swoje barwy.
Kiedy odebrałam przykrą wiadomość na początku tygodnia o beznadziejności moich prac pomyślałam sobie , że jest tak jak mówił mój tata : ,, po co Ty to robisz ? ''
Ja nigdy nie wątpiłam w to co robię !
Nigdy nie wątpiłam w Was. Zawsze śledzę Wasze wpisy , zresztą komentujemy je wzajemnie i dodajemy otuchy. I wiecie co ?
W Was mam najmocniejsze oparcie a moja porażka będzie moją wygraną :)
Każdy zaczynał kiedyś od początku a teraz w miarę upływu czasu rozwinął swoje skrzydła i sięga coraz dalej . Odnajdujemy swoje ścieżki i obieramy nowe szlaki.
Wiatr rozwiewa nasze żagle wyznaczając nowe kierunki.
Życzę wszystkim Wam powodzenia w działaniu , nieprzerwanym wietrze inspiracji i fantazji. Mierzmy się z siłami natury i przekształcajmy rzeczywistość wokół nas.....



W losowaniu uczestniczyła moja druga połówka i wylosowała Iwonkę z bloga pomieszane-poplatane.
Gratulujemy i prosimy o kontakt :)
Miłego dnia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...