20121226

KOŁNIERZYK WYGASŁE WULKANY

Kołnierzyk Wygasłe Wulkany
Obrazy księżycowego Parku Timanfaya były natchnieniem dla całej serii dodatków. Widok wygasłych wulkanów zwiniętych w przedziwne formy przeobraziłam w kolorowe spirale odbijające świetlne refleksy rzucane przez błyszczące koraliki. Głębia skóry ekologicznej jest podstawą, na której umieściłam moją opowieśc o nieokiełznanych żywiołach z aplikacjami imitującymi pierwsze oznaki wegetacji roślin na tle surowego środowiska. Kotylion z przezroczystej kokardy jest małym subtelnym zakończeniem , na którym opiera się mały wygasły wulkan .....
Chcesz mieć taki sam? Napisz! e-mail: freemarti@gazeta.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...