20140823

ZABAWA W KOLORY - KONIEC LATA

Ostatni miesiąc naszej zabawy i okazuje się , że lato szybko gdzieś ucieka dlatego chciałam zaoferowac na poprawę nastroju baner wakacyjny , który będzie wisiał do 15 września :-)
Chciałabym Wam zdradzic więcej szczegółów ale nie mogę , ponieważ to nie do końca będzie koniec zabawy dlatego , że w dniu 16 września 2012 roku napisałam pierwszy post a to oznacza drugą rocznicę i jak tutaj nie uśmiechnąc się na samą myśl o tym ?
Zabawa trwa do 15 września a dwa lata mija dzień później :D
Muszę w tym momencie zamilknąc i zaprosic Was do kolejnej zabawy .......




Dziękuję za Wasze komentarze pod ostatnim postem , ponieważ jak zawsze sprawiły mi wiele radości, zwłaszcza kiedy zaglądają osóbki , których dawno nie ,,widziałam'' :D
Jesteście wspaniałe i dziękuję za to , że mogę dzielic się z Wami tym , co życie mi zaoferowało :-)
Oto pierwsza niespodzianka w kolorach ostatnich promieni słońca i nadchodzącej już jesieni :))








Buziaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...