20140830

SEZON NA DYNIE OTWARTY!!

Witajcie moje drogie koleżanki po krótkiej przerwie :)
Dziś mam coś dla Was - zapewne się ucieszycie bo pamiętam , że wiele z Was marzyło o tym przedmiocie :-)
Wydaje mi się , że z racji naszego tematu w kolorach kończącego się lata ten motyw pasuje idealnie i aby wprowadzic Was w klimat pokażę jak one się odnajdują w towarzystwie naturalnych roślin swojego pokroju :D....

















Nie miałam sumienia zabijac jej na obiad dlatego dziś skoro świt kupiłam spory krojony kawałek dyni , z której ugotowałam zupę :))
Moja malutka stoi tuż obok tych zrobionych przeze mnie :D
Która Wam się podoba najbardziej ?
Dlaczego pytam ?
To będzie nagroda pocieszenia ;D
Osoba , którą wylosuję zabiera do swojego pakietu dynię , którą wybierze a ta , która zostanie będzie nagrodą pocieszenia . Oczywiście mam na myśli dynie stworzone przeze mnie , pomarańczowa zostaje u mnie :D
Miłej i pięknej soboty moje kochane :))







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...