20150711

PIESKI POWRÓT

Ile czasu mnie nie było ?
Będzie z półtora miesiąca w szaleńczym tempie i wielkim odpoczynku .
Moje wakacje utwierdziły mnie tylko w tym , że już umiem odpoczywać ale też zbyt dużo biorę na siebie i zbyt ciężko pracuję , nieadekwatnie do sił jakie posiadam oraz ilości snu jakie dostarczam organizmowi dlatego teraz tydzień po powrocie z urlopu zasiadam do pracy. Na początek powoli i delikatnie ..... subtelnie w rytm muzyki cicho płynącej w tle oraz w rytm spokojnie poruszanych gałęzi przez wiatr.....


Piesek powstał na zamówienie tuż przed moim wyjazdem dla mojej koleżanki z pracy.

Zrobiłam kolejnego , ponieważ tak bardzo mi się spodobał , że nie mogłam się oprzeć.



 Jeszcze tylko zbliżenie na kosteczkę i uśmiechnięty pysio i gotowe :)


Serdecznie zapraszam Was do następnego razu , ponieważ szykuję relację z podróży na Lesvos :)
Miłego , słonecznego weekendu.
Buziaki 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...