20150721

AFRYKAŃSKIE INSPIRACJE

Nie do wszystkich jeszcze dotarłam ....muszę zobaczyć tak dużo ... z tyloma Wami już długo nie pisałam  :(
Jeszcze jestem rozdarta pomiędzy czynności : muszę by mieć i jednak  żyć  oraz by być i żyć ( cieszyć się życiem )
Wiem , trochę to zawiłe ale w tej chwili , przed jutrzejszym czterdziestoletnim rocznicowym postem mam już swoje wyrobione zdanie na temat istnienia tu i teraz :-)
Dawno dawno temu zrobiłam bransoletki - opaski na rękę , po to by rok później stworzyć inne ale dla znajomych , nie na cele komercyjne i tak zmieniłam pole widzenia dwa miesiące temu.
Zakupiłam i czekały materiały do powrotu z wakacji .....
Powstało ich już kilka a ja zaangażowałam się w coś nowego , co sprawiło mi ogromną przyjemność.
Oto one , moje inspiracje naturą i zwierzętami , jak zwykle zresztą :))


















Bardzo lubię takie opaski na rękę , zdecydowanie bardziej oszczędne w formie i zupełnie inne niż moje ślubne ozdoby :)
W temacie bransoletek mam bardzo luźne interpretacje .
Jednocześnie w posiadaniu mam ich tak dużo różnorodnych , że bez problemu mogę dopasować je do wielu stylizacji :))
Wiecie , że ciągle nie opublikowałam relacji z Lesvos?
Tak , obiecałam i to się wydarzy już niedługo ale ten post również obiecałam więc ......
Dziękuję za odwiedziny i komentarze , dzięki czemu możemy poznać się lepiej :D
Do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...