20141221

ZAMÓWIENIE SYLWESTROWE GOTOWE

Zakończyłam zamówienie sylwestrowe w kolorach fioletu.
Bardzo jestem zadowolona oprócz zapięcia do muszki.
Poświęcenie z mojej strony było ogromne ale i tak w sumie skończyło się fiaskiem.....
W żadnej hurtowni nie znalazłam ani zapięć jak również regulatora do muszki :(
Owszem , są producenci , np w Łodzi albo w Częstochowie , nie prowadzący sprzedaży internetowej :(
Dacie wiarę ?
Nasze hurtownie w Poznaniu świecą pustkami albo uciekły z ulicy Głogowskiej :(
Jedyny ratunek w mojej ukochanej hurtowni u Stefana , która przeniosła się do ładnego budynku w Komornikach , co niestety dla osoby bez samochodu i spoza miasta Poznania jest koszmarem .
Dojazd w dzień taki jak wczoraj ?
Dobrze , że miałam ogrzewacz do dłoni - dosłownie mnie uratował !!!
Nigdy więcej nie wybiorę się tam autobusem , bo nie ma dobrego dojazdu a trasa wiadomo jaka jest - przelotowa , autostrada.
Nie wiem po co się tak poświęcałam ?
Zrobiłam tak , jak mogłam , bo nasi hurtownicy nie dbają o potrzeby klientów a pasmanterie nie posiadają takiego asortymentu :(
Super !














A tutaj gotowa spinka do włosów :)


















Mam nadzieję , że świetnie idą Wam przygotowania do Świąt :)
Ja też już się rozkręciłam , bo w końcu wygrzebałam się ze wszystkich zaległych spraw :)
Dlatego życzę Wam udanych wypieków a ja lecę do moich ciasteczek i ciast :)
Buziaki :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...