20141217

SPINKA KAMIEŃ KSIĘŻYCOWY

 U mnie ponownie nie ma przygotowań do Swiąt ......
 Zamówienie sylwestrowe poszło na plan pierwszy : pierwsza muszka i fascynator ....
Zrobiłam oczywiście kilka próbek , które poniżej zaprezentuję, do wyboru przez osoby najbardziej zainteresowane :)




N r 1 z kuleczkami i kwiatową podstawą



N r 1 z kuleczkami i kwiatową podstawą



Nr 2 z kuleczkami bez podstawy kwiatowej


Nr 3 bez kuleczek z listkami tafty



Nr 3 bez kuleczek z listkami tafty


Nr 3 bez kuleczek z listkami tafty



Nr 3 bez kuleczek z listkami tafty



Nr 3 bez kuleczek z listkami tafty


Nr 4 z listkami , bez kuleczek z podstawą kwiatową ( płatki czarnej róży )






Przygotowałam cztery wersje do wyboru , które są tylko tak na sucho położone obok siebie.
Wybaczcie .... ale litery zaczynają mi się zlewać .... przez te nieludzkie godziny wstawania nie jestem w stanie dokończyc tego posta. Odezwę się jak tylko nie będę musiała wstawać o drugiej w nocy. Gdybym mogła,,,,, nie musiałabym Trzymajcie się - już niedługo odpoczniemy - ja zasnę z głowa w talerzu zupy grzybowej ....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...