20140504

SPINKI DO WŁOSÓW JAGODY W DYWANIE Z BLUSZCZU



Wiosna w pełni tylko patrzec aż kwiaty zaczną przeobrażac się w owoce .....
Już myślę o tym i dlatego przywołałam pewne obrazy , które z kolei smaki z dzieciństwa mi przypominają ...
Truskawki , maliny , jagody , jeżyny , te wszystkie pełne głębi smaku i koloru dary lasu inspirują mnie cały rok.
Myślę o dywanach z fioletu i ubrudzonych dłoniach a także rozmazanych na czerwono ustach i słoikach zatrzymanych w czasie na zimę :-)
Smaki dzieciństwa  i kolory lata.
Dzisiaj chciałam przypomniec jagody , które jeszcze będąc w swojej niedojrzałej postaci z seledynu do odcieni fioletu ujmują mnie swoją urodą a dla Was dwie klamry do włosów w tych kolorach.
Jedna z nich to zamówienie na ślub , do zestawu z tiulową spódnicą ale o tym innym razem :)







Druga klamra jest bardziej stabilna , ponieważ ozdoba jest cięższa i bardziej rozbudowana ( klamra też jest większa) ale to będzie kolejna kwestia wyboru i to już za chwilę dosłownie , więc ta , której koleżanka nie wybierze trafi do sklepu , jak zawsze :)
Już niedługo trafi się też okrągła liczba i wtedy będą różne konkursy , które dla Was wymyśliłam , już się nie mogę doczekac :-)
Pozdrawiam Was gorąco w ten wietrzny dzień.












Jednocześnie chciałabym je zgłosic do wyzwania w Art-piaskownicy z moim ulubionym tematem : ,, Przepis na... kwiaty ".





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...