20140503

WYGRANE CANDY U MAJKI



Jakiś czas temu wzięłam udział w candy , które zorganizowała Maja na swoim blogu papierowy kolorowy.
To miała byc niespodzianka , ponieważ nie było do końca wiadomo co jest nagrodą :D
Kiedy przyszła do mnie paczka okazało się , że jest w niej cała masa przydasi :-)
Piękne kolory papierów , piór oraz wstążek.
Dosłownie oniemiałam!
Maja tworzy kartki okolicznościowe czarując w papierze i kolorze a dzieją się tam u niej prawdziwe cuda.
To , co można zrobic z kartki papieru , z maleńkich gadżetów w jedną kolorową kompozycję....
Nie będę się wypowiadac bo to nie moja działka , nie zajmuję się tym jak wiecie ale kiedy ktoś składa u mnie zamówienie zawsze robię uwaga : kartkę z podziękowaniem , więc te cudeńka jak najbardziej mi się przydadzą :)
O wstążkach nie wspomnę bo to mój mały świat , w którym są bazą i piórka , które uwielbiam .
Na koniec jeszcze chciałam podziękowac Majeczce za te prezenty z serca płynące :DZIĘKUJĘ .
Zajrzyjcie koniecznie do Majki a teraz pora na prezentację :D




Pięknej niedzieli, pozdrawiam Was z całej duszy .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...