20131002

FASCYNATOR CYNAMONOWE OBŁOKI



Fascynator Cynamonowe Obłoki
Zanim powstał fascynator wcześniej pojawił się bukiet ślubny. Moją inspiracją były kwiaty , które nie pojawiły się w bukiecie i to one wyznaczyły kierunek pracy. Pozostało mi kilka kryształów Swarovski , od których już będę uzależniona ale efekty przy ich udziale spełniają moje oczekiwania na tyle , że zbędne pozostają inne ozdoby , które i tak nikną w ich cieniu. Od momentu powstania pierwszego fascynatora minęło kilka lat , ponieważ moje pierwsze próby były jednocześnie tematem pracy pt. ,,Elementy wizualne będące składnikiem ubrania'' jako cwiczenie na jednym z przedmiotów na studiach. Pamiętam , że skupiłam się na nakryciach głowy i właśnie wtedy w 1998 powstał mój pierwszy fascynator wyrażający uczucia związane z sytuacją , którą jednocześnie określały odpowiednio użyte środki wyrazu (uroczystośc, żałoba , rozrywka). To był mój przełom :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...