20131021

FASCYNATOR NIEBO NAD PROWANSJĄ









Fascynator Niebo nad Prowansją
Nigdy nie uważałam , że niebo nad nami jest jednolite. Każda barwa jest wynikiem sąsiadujących ze sobą zależności. Jeśli zmrużę oczy widzę poświatę wokół rośliny i kolor nieba złożony z niezliczonych ilości cząsteczek, które zmieniają swoją barwę raz po raz.... Cudowne dywany lawendy w mocnym, prowansalskim słońcu przecięte linią tak umowną , że niekiedy zapominam o jej nieosiągalnej naturze. Kiedy rzucam się intuicyjnie w tą gęstwinę zapachów wierzę, że zostanie to tylko , co ulotne, bo obraz ten przemijający jest tylko tu i teraz jak ja i moje ukochane kolory fioletu....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...