20130120

KOŁNIERZYK ŚNIEŻNE KULE

Kołnierzyk Śnieżne Kule
Noc, która otula snem wszystkie słowa. Kiedy srebrzysty , niebiański puch przykrywa warstwy ziemii a kryształowe wzory malują nasze okna , wtedy zaczynamy marzyc..... Uwielbiam ten zimowy czas kiedy unosząc głowę patrzę prosto w płatki spadające z nieba. Wyobrażam sobie, że wiatr ubiera mnie w szal z kryształków błyszczących w świetle latarni a ja w sukni z cekinami tańczę i uśmiecham się do siebie. Moje włosy srebrne przewiązane kokardą wirują razem ze mną w tę zimową mroźną noc jak z bajki......
Chcesz mieć taki sam? Napisz! e-mail: freemarti@gazeta.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...