20200222

KRÓTKA PRZERWA

Grudzień jest dla mnie najgorszym okresem i w pracy i poza nią dlatego zwykle w styczniu dużo odpoczywam . Przynajmniej się staram i częściowo dlatego nie publikowałam treści na blogu :( Powracam jednak z tak wielką ilością prac , że doprawdy nie wiem od czego zacząć ?
Mam nową pasję o której zawsze marzyłam...... oraz wróciłam do rysunku i do malarstwa jednocześnie :))
Wierzcie mi lub nie zapas biżuterii mam ogromny tak , że tworzenie jej na razie odpuściłam sobie .


Jakiś czas temu zaczęłam rysować ryby i tak się wciągnęłam , że popłynęłam dosłownie z tematem .
Zupełnie zapominając o innych działaniach.




Kończąc na rybce ze smutną miną postanowiłam przejść na skorupiaki . jest to na razie plan , ponieważ w następnym poście chciałabym Wam pokazać moją najnowszą pasję :)
Buziaki , miłego weekendu :)

22,02,2020

4 komentarze:

  1. PRACHTIG, dit is duidelijk iets waar jou grote passie ligt,
    werkelijk heel bijzonder deze teken techniek.
    Dit is echt iets waar je verder in moet gaan, SUPER!!!

    Lieve groeten,
    Josephine

    OdpowiedzUsuń
  2. Josephine :)
    Bardzo dziękuję za tak ciepłe słowa . Jest mi bardzo miło , że tak to widzisz .
    Dziękuję za wsparcie :-)
    Buziaki kochana :-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam niecierpliwie aż zdradzisz nam co za nową pasję przygarnęłaś:-) A rysunki mistrzowskie. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Olu :)
      Za chwilę właśnie zabieram się za pisanie nowego posta nt mojej nowej pasji :D
      Życzę miłego wieczoru

      Usuń

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...