20190827

ZACZAROWANE MUSZELKI

Jest w nich coś wyjątkowego i niesamowicie pięknego . Muszelki zawsze fascynują i chyba nie ma osoby , która nie jest zainteresowana zbieraniem , prawda ? Coś w tym jest , że niby po co nam kolejne pamiątki z podróży a i tak ręka sama sięga między piaski i zbiera dary mórz i oceanów...
Jak piękne kształty wyczarowała natura w każdym zakątku .
W tym roku muszelki kauri zawładnęły biżuterią na dobre.
Każdy i każda musi mieć je w swoim składzie :D
Jak to mówią : ,, mam i ja ,,




Zarówno w zestawie różowym jak i turkusowym świetnie sobie radzą ale zobaczcie jak wyglądają tutaj w ciepłym miedziano brązowym :)


Pewnie dlatego ten ostatni zestaw należy do mnie . Nie wystawiam go , już go noszę z radością :)
Miłego dnia i tworzenia .
27.08.2019.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...