20190525

LATO JEANSOWO RÓŻOWE

Komplet bransoletek zainspirowany zeszłoroczną kolorystyką lata .
Szkoda , że dopiero teraz je publikuję ale z uwagi na moje zapuszczenie bloga ruszam dopiero na nowo od niedawna :-)
Za każdym razem jednak kiedy patrzę na ten zestaw myślę o tym , że wspaniale będzie w tej kolorystyce urządzić pokój .
Wracając do bransoletek , które stworzyłam z pięknego awenturynu niebieskiego oraz agatu  w  a do tego mniejszy ale jakże uroczy jadeit zupełnie matowy jakby chciał się różowiutki w tym towarzystwie wyróżnić ....



Uwielbiam je , są takie lekkie a jednocześnie oryginalnie piękne.
Pasują do jeansu , pięknie wyglądają na jego tle ale skala zestawów jest niezliczona i na wiele sposobów można je łączyć , tym bardziej że w komplecie są 4 sztuki .
Dodatkami są przekładki oraz charmsy z cyrkoniami.


Jeśli ktoś jeszcze do tego ma mało są w również kolczyki pasujące do całości , równie eleganckie co oryginalne :)


Zawsze staram sie do kompletu zrobić parę kolczyków ale czasem również kiedy wyjątkowo spodoba mi się kolorystyka robię ich więcej a to jak widać od kaprysu zależy ;D 
Dziękuję za poświęcony czas . Mam nadzieję , że już niedługo również coś napiszę i opublikuję :)
2019.05.25

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...