20160223

WIOSENNE CANDY

Ostatni wpis miał miejsce dokładnie miesiąc temu i to mnie zmobilizowało do działania. Tak się zakopałam w różnych dodatkowych działaniach , że zamknęłam się w swoim świecie zbyt szczelnie. Nie zaszyłam się mocno , ponieważ śledziłam Wasze prace , których jednak nie komentowałam. Czy miałyście czasem takie wrażenie , że ktoś Was goni i nie możecie się zatrzymać ?
No właśnie :D
Na nowy czas , niesamowity candy , które w kilku zdaniach wyjaśnię , krok po kroku.



Candy dotyczy bransoletki , którą zrobię z wybranych kolorów przez osobę , która zwycięży. Do wyboru będą trzy kolory , rodzaj metalu , np. dodatki srebrne .
Mamy czas , jest to cały miesiąc więc można się zastanowić.
Osoba , którą wylosuję dostanie również kilka niespodzianek do poczytania w wolnej chwili i do zainspirowania się . Będą niespodzianki i coś specjalnego dla tej jedynej osóbki.

Zasady też będą więc poproszę o banerek w pasku bocznym i rękę na pulsie , ponieważ będą tylko dwa dni na kontakt w sprawie nagrody.
Myślę , że wszystko wyjaśniłam .
Zapraszam do zabawy :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...