20151023

SESJA KAMELEON

Moja koleżanka Dominia ma wiele twarzy.... Nigdy nie wychodzi na zdjęciach tak samo. Jest to niesamowite zjawisko , które obserwowałam podczas wspólnych zdjęć w naszym przydomowym lasku. To był jedyny taki piękny i słoneczny weekend. Już później nie byłoby szans na takie zdjęcia.
Pomysł jak zwykle zrobił się sam. Po prostu wzięłyśmy futra i kołnierze i poszłyśmy na sesję :-)


W pierwszej kolejności pragnę przedstawić kołnierzyki , które nie weszły w skład poprzedniej sesji ale to ze względu na ich jesienny charakter. Widać tutaj jak ładnie wpisują się w stylistykę typowo warstwą , pełną romantyzmu..... ach!




I już nie mogłam oprzeć się tym retro inspiracjom : kołnierz na kołnierzu i błękity dla blondynki - piękny zestaw .
Dodatkowo okazało się , że to co niepozorne olśniło mnie swoim blaskiem. Nie myślałam , że kołnierzyki tak ładnie się prezentują ..... sama nie mogę w to uwierzyć :-)





Tkanina na ten kołnierzyk kurczy się niepostrzeżenie , tzn. pozostało mi jej już niewiele. Efekty daje świetne ale już trzy kołnierzyki z niej uszyłam i jestem bardzo zadowolona z faktury węża nawet wtedy kiedy obsypuję ją kwiatami.





Cztery zdjęcia i za każdym razem Dominia ma inną twarz..... niesamowite.
Kołnierzyk z miękkiego aksamitu niezbędny w tym czasie jest idealnym łącznikiem pomiędzy nią a otaczającym pięknem przyrody. Futrzany kołnierz tylko podkreśla głębię ugru.







Dziękuję , że dotrwałyście do końca i jednocześnie zapraszam na nowy wpis na Luna i Lulu , ponieważ sowy też miały swoją sesję wśród przyrody , niestety bez światła słonecznego :(
Jeśli chodzi o ten wpis chciałam pokazać Wam nie tylko moje prace ale coś więcej.
Ta sesja obejmowała również opaski do włosów ale o tym w innym czasie . Reszta kołnierzyków będzie brała udział w sesji zimowej ale nie mogę zdradzić szczegółów bo byłyby zbyt oczywiste :)
Dziękuję za obecność w moim świecie - naszym i życzę Wam spokojnej nocy :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...