20141025

SZKATUŁKA SPACER W CHMURACH

Nie uwierzycie !
Od czwartku walczę z tym plastikowym prostokątnym badziewiem z wiekowym już wyposażeniem i dopiero po sformatowaniu i wgraniu oprogramowania od nowa ruszył dziś.
Pojawił się ten sam problem co 3 miesiące temu dlatego teraz będę testowac co tak naprawdę może byc przyczyną?
Już wcześniej miałam wrzucic ten oto przedmiot na łącza blogera ale ten komputerowy psikus mnie wyprzedził :(
Szkatułka powstała szybciej od swoich poprzedniczek ale pewnie dlatego , że od początku do końca był na nią plan.





Uwielbiam samoloty jak już wcześniej pisałam ale tutaj po raz drugi sięgnęłam po obrazki z dawnych lat z pięknymi damami w tle i pierwszymi latającymi ,,diabłami,,
To jak dla mnie vintage z przesłaniem , które jest początkiem nowego , zupełnie tak jak teraz nadchodzi rok urana , czas transformacji , odkryc i rewolucji.....













Nadchodzą zmiany i musimy chwytac nadarzające się okazje , korzystac z dobroci życia i dzielic się wrażeniami.
Nie wiem kiedy komputer odmówi współpracy następnym razem.
Mam tylko nadzieję , że jeszcze pozwoli mi cieszyc się blogowym światem , bo mam straszne tyły i muszę je nadrobic :))

Skoro już jesteśmy w temacie vintage chciałabym zgłosic szkatułkę w Wyzwaniu II  w Decu Style




Wszystkie Was pozdrawiam życząc pięknej niedzieli :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...