20140601

WYNIKI I CZĘŚCI ZABAWY W KOLORY

Uwaga Uwaga , nadszedł czas ogłoszenia pierwszej zwyciężczyni...... i jest nią osoba ukrywająca się pod ..... swoją drogą niezmiernie się cieszę , że to właśnie ona :D
Będziesz mogła na własne oczy przekonac się jak bransoletka wygląda po skończeniu :)
Póki co musisz mi wybaczyc , ponieważ zamówione gadżety do skończenia bransoletki są w drodze :-)



Misia i cała reszta pojedzie do Ciebie mam nadzieję w przyszłym tygodniu ale aby tak mogło się stac proszę napisz do mnie :)

Dobrze , specjalnie rozciągnęłam w czasie ten moment :-)
Zobaczcie same :




Edytko , gratuluję :D

Dziekuję Wam za obecnośc i za to , że pomimo mojego mniejszego udziału jesteście obecne w moim życiu :)
Nie martwcie się , już w tym pięknym miesiącu otwieram nowe kolorystyczne candy z kolorem białym w tle ale niech Was nie zwiedzie ten pozorny brak energii to będzie gra faktur :)
Pozdrawiam Was :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...