20140430

SPINKA DO WŁOSÓW OBLICZE WIATRU



Wędrując wśród traw i kwitnących drzew ukazał mi się sielski widok naszej Polskiej Przyrody

Wiosna za każdym razem niesie ze sobą tyle oczekiwań i tyle nadziei....
Jestem wręcz onieśmielona jej pięknem i kolorytem , że sama będąc nią zainspirowana nie jestem godna spełnic tych oczekiwań :)
Jedno wiem : promienieję i chcę dotykac drzew , zamykac oczy kiedy jadę rowerem , patrzec prosto w słońce i położyc się na łące pełnej
palet pastelowych i rozmazac te wszystkie barwy na twarzy wiatru , który rozprasza je niosąc tam , gdzie nie ma już nadziei.....
Żyjmy, cieszmy się i pragnijmy !
Nasze życie jest chwilą , wycinkiem w wieczności - nasze istnienie , prawie nie zauważalne.
Te same drzewa , budynki a istnienia nowe krążą wokół tego i gubią się niejednokrotnie wśród oczekiwań , pustych słów i niespełnionych marzeń....
Jestem tutaj chwilę i chcę to poczuc :)





Byc może dlatego bawię się w kolory TUTAJ i uśmiecham się do wiosny i do Was :)





Dziękuję za Wasze słowa w sprawie fascynatora na ślub :)
To bardzo ważne , że byłyście ze mną i wspieraliście mnie :)
Dziękuję raz jeszcze :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

HEISHI I SPÓŁKA

20220108 Po krótkiej przerwie wracam do Was z nowymi pomysłami . Po raz kolejny życie mnie zaskoczyło ponieważ przygotowało mi kolejny scena...